PERSEDIAAN MENGHADAPI MASA DEPAN












Sayangi Anak-Anak Anda
Berikan mereka jaminan perubatan

Mengikut perangkaan inflasi kos perubatan meningkat sebanyak 15% setiap tahun.  Jesteru itu kita seharusnya bersiap sedia dari awal untuk memastikan perbelanjaan perubatan bukanlah masalah.  Oleh itu bertindaklah dari sekarang, pastikan anda memiliki medical Card dari AIA PUBLIC TAKAFUL. Memiliki Medical Card adalah seperti melakukan pelaburan (investment) yang mana keuntungannya pasti akan kita gunakan satu hari nanti. Inilah salah satu "hedging mechanism" untuk kos perubatan.
Dapatkan Medical Card AIA Public Takaful Sekarang
Demi Masa Depan Keluarga

Whatsapp / sms +6019 370 2629 - Nasri



9 comments:

  1. Boleh tolong kasi quotation, kalau saya bapa pada anak 2 orang dan isteri seorang. Isteri saya pernah buat operation cyst. dan risau ada lagi operation lain. Sebelum ni pun duit operation dia dalam RM15000.

    ReplyDelete
  2. salam encik Nasri boleh tak saya nak buatkan medikal kad untuk mak saya umur dia 67 tahun. Dia tak ada apa-apa penyakit kritikal tapi sebelum tu dia ada toncil. Darah tinggi, kencing manis, tak ada. Sihat aja. Saya risau juga sekarang ni dia dah semakin lemah. Boleh bagi quotation.

    ReplyDelete
  3. kerjaya saya agak berisiko tinggi, sebab saya kerja di bahagian makmal x ray. Ada banyak risiko radiasi dan berbagai penyakit Boleh ke saya ambil insuran, atau saya kena bayar lbih ke?

    ReplyDelete
  4. saya ada keturunan kanser, Mak saya meninggal sebab kanser. Saya dah test masih lagi tak ada apa-apa masalah. Umur sekarang 35 tahun. Saya selalu juga buat check up di hospital gomen. Tapi saya takut juga sebab mak saya dapat detect kanser pada umur dia 50 tahun. Memang ada masalah kalau tak ada insuran. Boleh tolong berikan quotation 0197695634

    ReplyDelete
  5. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat dilupuskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

    Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon agar anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
    EMAIL Syarikat:allglobalgrantloan@gmail.com
    Whatsapp Syarikat: +1 (301) 971-4445
    E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

    ReplyDelete