Wednesday, May 3, 2017

RASA MENYESAL TAK ADA MEDIKAL KAD BILA SAKIT PERLUKAN PEMBEDAHAN.


Bila ada penyakit kritikal yang perlukan pembedahan ada timbul penyesalan bila tak ada medikal kad. Walaupun kerja kerajaan bukannya semua gomen boleh tanggung, itu pun tertakluk kepada apa yang ada kekosongan katil dan tempat di hospital. Tahu aja lah, sekarang ni dah ramai pendatang asing semua nak guna gomen, diorang tak diberikan subsidi, pendatang asing terus bayar cash bro. Masuk wad golongan merekalah yang penuh kan, sebab apa...sebab bayar lebih. Hangpa nak dapatkan kelass bayar sikit bulan-bulan, tak tahu bila nak jadi penyakit, kena plak cas puluhan ribu. Hangpa tak tahu.

Nasihat Konsulasi Percuma
Dapatkan Takaful AIA Medical Sekarang
Demi Masa Depan Keluarga

Whatsapp / sms +6019 370 2629 - Nasri

No comments:

Post a Comment

Google