PERSEDIAAN MENGHADAPI MASA DEPAN












Sayangi Anak-Anak Anda
Berikan mereka jaminan perubatan

Mengikut perangkaan inflasi kos perubatan meningkat sebanyak 15% setiap tahun.  Jesteru itu kita seharusnya bersiap sedia dari awal untuk memastikan perbelanjaan perubatan bukanlah masalah.  Oleh itu bertindaklah dari sekarang, pastikan anda memiliki medical Card dari AIA PUBLIC TAKAFUL. Memiliki Medical Card adalah seperti melakukan pelaburan (investment) yang mana keuntungannya pasti akan kita gunakan satu hari nanti. Inilah salah satu "hedging mechanism" untuk kos perubatan.
Dapatkan Medical Card AIA Public Takaful Sekarang
Demi Masa Depan Keluarga

Whatsapp / sms +6019 370 2629 - Nasri



7 comments:

  1. Boleh tolong kasi quotation, kalau saya bapa pada anak 2 orang dan isteri seorang. Isteri saya pernah buat operation cyst. dan risau ada lagi operation lain. Sebelum ni pun duit operation dia dalam RM15000.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih hubungi saya 019 3702629

      Delete
  2. salam encik Nasri boleh tak saya nak buatkan medikal kad untuk mak saya umur dia 67 tahun. Dia tak ada apa-apa penyakit kritikal tapi sebelum tu dia ada toncil. Darah tinggi, kencing manis, tak ada. Sihat aja. Saya risau juga sekarang ni dia dah semakin lemah. Boleh bagi quotation.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih hubungi saya 019 3702629

      Delete
  3. kerjaya saya agak berisiko tinggi, sebab saya kerja di bahagian makmal x ray. Ada banyak risiko radiasi dan berbagai penyakit Boleh ke saya ambil insuran, atau saya kena bayar lbih ke?

    ReplyDelete
  4. saya ada keturunan kanser, Mak saya meninggal sebab kanser. Saya dah test masih lagi tak ada apa-apa masalah. Umur sekarang 35 tahun. Saya selalu juga buat check up di hospital gomen. Tapi saya takut juga sebab mak saya dapat detect kanser pada umur dia 50 tahun. Memang ada masalah kalau tak ada insuran. Boleh tolong berikan quotation 0197695634

    ReplyDelete